سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانواده و زندگی سالم
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]

نویسنده: بهنام وفادار  شنبه 87/1/31  ساعت 2:40 عصر

ازدواج سنت من است و هرکس ازدواج نکند از من نیست حضرت محمد (ص)

سلام. قبلا هم عرض کرده بودم که جامعه سالم نیازمند خانواده سالم است خانواده سالم بایید از بنیاد و ریشه سالم باشد که قدم اول ان یک ازدواج موفق است ازدواج موفق ازداوجی است که دوست داشتن به همراه ((عقل)) و تفکر انجام شود زیرا من متقاعدم نه من بلکه بیشتر کارشناسان ازدواج

ازدواجی که سرشار از عشق محبت بدون عقل تفکر انجام شود طب تندی است که زود سرد می شود چون در ان ازدواج هیچ گونه عقلی حکم فرما نیست که عیب و معایب همدیگر را ببینند  ایا با همدیگر تفاهم دارند همدیگر را درک می کنند هم زبان هم هستند این رابطه قوی که در موقع عشق بر قراره از روی احساسات از روی عقل نیست به مرور زمان احساسات از بین می رود و مشکلات شروع می شود به نظر من برای ازدواج باید  دو طرف همدیگر را دوست دباشند و با عقل  تفکر منطق با هم ازدواج کنند این نو ازدواج مثل دانه ی درختی است که اول ان را می کارند به ان اب می دهنند  بعد رشد می کند و بعد اشته ها یک رخت تنومند تبدیل میشود استوار محکم ازدواج موفق این نو ازدواج ها می باشد.

نکاتی برای ازدواج: با هم سطح وردیف  خانواده خود ازدواج کنیید.با دخترانی ازدواج کنیید که در دامان بهترین مادران تربییت شده اند.با مردانی ازدواج کنیید که هوس باز نباشند.زندگی را اسان بگیرید.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیشنهادی برای یک سال بهتر
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت



اوقات شرعی


تعداد کل بازدید
105368
تعداد بازدید امروز
9
تعداد بازدید دیروز
13

درباره خودم
خانواده و زندگی سالم
بهنام وفادار
زندگی سالم و جامعه سالم نیاز به خانواده سالم است
لوگوی خودم
خانواده و زندگی سالم


لوگوی دوستان































دوستان
بتلیجه
سودابه
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
زنان در جهان
محبت
چرک نویس های یک سردبیرجوان
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
گزیده ای از تاریخ
جامعه‏ کوهنوردان ایرانی (Iranian Climbers Society)
...و دوباره زندگی
هلاک عشق
مهربان تر از زندگی
مهربان تر از زندگی
نو اوری شکوفایی
احساس با تو بودن
خلوت من
عروسک اسمانی
وبلاگ بی بی سی فارسی
تبیان
بنر
بشنو از نی
گلخانه



حضور و غیاب
یــــاهـو



آرشیو
داستان های اموزنده
ازدواج موفق
زندگی سالم
خود ارضایی
دختر و پسر
5روش هایی که مردان احساسات درونی خود را بیان کنند
جوان و نوجوان
کودکان
بهار 1387


اشتراک