سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانواده و زندگی سالم
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

نویسنده: بهنام وفادار  سه شنبه 87/2/17  ساعت 10:4 عصر

به او بگویید:!!! < language=java>

با بیان کردن چند عبارت ساده می توان زندگی را لذت بخش و کانون خانواده را صمیمی تر کنید،به همین منظور چند عبارت ساده و سودمند از میان کتب فیلسوفان و نویسندگان مشهور برای شما انتخاب کرده ام تا از ان ها بهرمند شوید.

به همسرتان بگویید:((دوست دارم تا اخر عمر در کنارم باشی تا زندگیم را با تو سپری کنم)) هنگامی که این عبارت ها را به زبان می رانید در واقع به او نشان می دهید که تا اخر عمر روی عشق و وفاداریش حساب خواهید کرد اوست که موجبات شما را فراهم اورده است و می تواند روز های عمرتان را به طرز بی نظیر و فوق العاده ای رقم زند و زندگی شما را تکمیل تر کند

به او بگویید:(( من واقعا علت مخالفت تو را درک می کنم و دوست دارم با هم به توافق نظر برسیم و با یکدیگر تفاهم پیدا کنیم)).هنگام مشاجره این عبارت را به زبان بیاورید تا ببینید  چگونه اختلاف نظر شما حل می شود و در نتیجه خواهید که چگونه علاقه سازش شما،صلح و ارامش را برایتان به ارمغان می اورد

به او بگویید:(( که من همیشه تو را دوست داشته ام ولی حالا احساس می کنم که بیشتر از روز های اول ازدواج به تو علاقه دارم))حتی اگر همسرتان چند کیلویی نسبت به اول ازدواج اضافه پیدا کرد و این که موهای او ریخته یا کم پشت شده است باز بگزارید که بدان همان کسی است که شما دوستش می داشتید و به او افتخار می کنید و اگر ازدواج موفقی دارید این عبارت عین حقیقی است که

به او می گویید((اگر روز مجبور شوم بیین شغلم خانواده ام زادگاهم یکی را انتخاب کنم تو را انتخاب می کنم))

به همسرتان بگویید که شما پیمان و عهدی که با او بسته اید متعهد و پایبند هستید پس چون به پیمان زناشویی عتقاد دارید همواره او برای شما مقدم و محترم است

به او بگویید:((ما به اتفاق یکدیگر مشکلات و مسایل زندگی خود را حل می کنیم و ان ها را از میان خواهیم برد)) .این عبارت به این معنا است که شما به همسرتان گواه می دهد که در تمام مراحل زندگی با او شریک و همراه و هکار هستید و اگر مشکلی برای یکدیگر پیش اید در رفع ان به یک دیگر کمک می کنید

< language=java>



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیشنهادی برای یک سال بهتر
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت



اوقات شرعی


تعداد کل بازدید
105134
تعداد بازدید امروز
6
تعداد بازدید دیروز
26

درباره خودم
خانواده و زندگی سالم
بهنام وفادار
زندگی سالم و جامعه سالم نیاز به خانواده سالم است
لوگوی خودم
خانواده و زندگی سالم


لوگوی دوستان































دوستان
بتلیجه
سودابه
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
زنان در جهان
محبت
چرک نویس های یک سردبیرجوان
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
گزیده ای از تاریخ
جامعه‏ کوهنوردان ایرانی (Iranian Climbers Society)
...و دوباره زندگی
هلاک عشق
مهربان تر از زندگی
مهربان تر از زندگی
نو اوری شکوفایی
احساس با تو بودن
خلوت من
عروسک اسمانی
وبلاگ بی بی سی فارسی
تبیان
بنر
بشنو از نی
گلخانه



حضور و غیاب
یــــاهـو



آرشیو
داستان های اموزنده
ازدواج موفق
زندگی سالم
خود ارضایی
دختر و پسر
5روش هایی که مردان احساسات درونی خود را بیان کنند
جوان و نوجوان
کودکان
بهار 1387


اشتراک